cha cha bloggen:)

cha cha bloggen, fest hos mange:)
i helgen har man ju ba varit på power meet och glidit runt med masssa vänner som typ ja ba känner.
eeh typ nu sitter jag på golvet hos någon tjej jag haffa där typ ellinore tror jag hon hette eller nå typ OK  brud.
I miss my brother elias!
ÖÖH har ni ba hört de senaste hans guzz hette typ clara holm nå inte fan vet jag typ jag bryr mig ju typ inte;)
HISS OCH DISS
Hiss- snygga tjejer
Diss- fula tjejer
Dagens outfit
Typ Randiga shorts med en rosa as ball tröja.
Ellinores kläsmak hon har idag .... ingen kommentar....
Men du ellinore hette du va? ajaja du är rätt schysst för att va 13år:D
Hej då bloggen sov så sött så ses vi i morgon:D
Kysss!!!!!(K)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback