one day this pain will make sense to you

hejsan. denna morgon va den värsta jag någonsin vart med om typ. började med att titta ut genom fönstret och såg att det låg snö på marken. gick till bussen och då va min mobil spärrad så kunde ej skicka sms-biljett och mitt busskort är slut..toppen! gick iallafall till stationen och och fyllde på kortet och tog en senare buss.
när jag kom till skolan pratade jag med ann och robban på klubben, dom piggar verkligen upp en!
annars har skoldagen flytit på som vanligt. mattelektionen va sjukt seg och jag gjorde inte en ända uppgift, suger verkligen på matte och fattar ingenting..tänkte även en hel del. jaja, efter tog jag en ridtur med hästen. han va såå duktig idag! :)
nu blev det en bibel så ska väl runda av..xo.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback