bara för att alla är så intresserade

1. Hur gammal är du om fem år?
ungefär 20 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
allie och andereas

3. Hur lång är du?
169 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
flickan som lekte med elden

5. Vem ringde du senast?
mamma

6. Vem ringde dig senast?
mange

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
03+ SKOLUNGDOM osv..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på men ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
ungefär 10 minuter sen

11. Vilken ögonfärg har du?
blå-grön

12. När vaknade du i dag?
runt 10 :)

13. Vilken är din favoritjulsång?
all I want for christmas is you

14. Vilken är din favoritplats?
no idea

15. Vilken plats föredrar du minst?
haha ingen aning på de heller

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
någonstans på jorden

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
att mitt täcke skulle åka ner i eluttaget så jag skulle få el i mig när jag sov..:D

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
min fråga till allie

19. Hur stor är din säng?
120

20. Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
de beror ju på vart jag sover

22. Hur många kuddar har du i sängen?
typ 6

23. Hur många landskap har du bott i?
one

24. Vilka städer har du bott i?
västerås

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor!

26. Är du social?
för det mesta, men jag hatar att smsa så jag skiter oftast i att svara..:(

27. Vilken är din favoritglass?
calippo shots

28. Vilken är din favoritefterrätt?
kladdcake!

29. Tycker du om kinamat?
jaooo

30. Tycker du om kaffe?
jodå de slinker ner :D

31. Vad dricker du till frukost?
juice eller oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
hur ska jag kunna veta de om jag sover?

33. Kan du spela poker?
kunde förr men ej nu

34. Tycker du om att mysa/kela?
nej är inte särkilt romantisk så jag tycker de är skittråkigt..

35. Är du en beroendemänniska?
skulle jag inte påstå

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej de tror jag inte iallafall

37. Vill du ha barn?
japp!

38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska och tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
beror på hur varmt de är i havet :p

41. Vad spenderar du helst pengar på?
mat och kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
hmm inte vad jag vet

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
kollar nästan aldrig på teven så jag vet inte

44. Kan du rulla med tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
typ lisa! :D

46. Sover du med gosedjur?
hahaha nopeee

47. Vad har du för ringsignal?
htc-standards typ

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
min mamma har säkert

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
allies byxor

50. Flirtar du mycket?
nej

51. Kan du byta olja på bilen?
öhhh

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
varje dag på min cykel!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
3096 dagar/natascha kampusch

54. Läser du dagstidningen?
nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

56. Dansar du i bilen?
fattar inte frågan

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
ingen aning

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
kemniprovet i fredags

59. När var du i kyrkan senast?
vinteravslutningen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
går ju fortfarande där men tina eller linda tror jag :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
1 natt tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
alliieeee

63. Vad lyssnar du på just nu?
trevor hall-well i say

64. Har du varit med i tidningen?
jadå de har väl hänt några gånger :)

65. Vad är det konstigaste du ätit?
verkligen ingen aning

66. Vem såg dig naken senast?
mange

67. Vad är det för färg på din tandborste?
rosa och vit

68. Hur imponerar man på dig?
va dig själv

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
mina vänner och mange

70. Har du någon piercing?
3 hål i öronen om de räknas

71. Din största vinst?
jadu.ingen aning! kanske en låda med skumtomar :p

72. Civilstånd?
förhållande

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
massa bloggar och faecbook

74. Är du fåfäng?
vad är det?

75.  Ångrar du någonting du gjort?
ja

76. Hur gammal är din pappa?
vet inte riktigt..

77. Vilket är ditt drömjobb?
vet inte ens vad jag vill bli

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
jappp

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
katt, papegoja och fiskar

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. jag är beroende av strumpor. 2. jag har väldigt svårt för att få favoritsaker, som favortifilm eller artist. 3. jag har faktist ganska bra betyg.

81. Svär du ofta?
njaa

82. Sverige när det är som bäst?
varm sommardag!

83. Kan du åka slalom?
yes!

84. Vad har du ätit i dag?
13c på spicy och gulaschsoppa

85. Vad har du för utbildning?
grundskolan ;)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
mina ben kanske

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
mina fingrar typ

88. Vilken är din bästa egenskap?
omtänksam!

89. Vilken är din sämsta egenskap?
hehe har ingen..nej men jag vet inte faktist!

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
öhhhh ingen?

91. Saknar du något?
ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
beror ju på vem som fyller ;)

93. Vad gör dig ledsen?
döden

94. Vad gör dig glad?
mina vänner!

95. Har du varit gift eller förlovad?
ne

96. Vad ska du göra i helgen?
rida och va med mange tror jag

97. Vad är det knasigaste du gjort?
massor med saker!

98. Vad har du för laster?
att jag sjunger fast jag inte kan ;) eller att jag dricker för mycket cola

99. Vem är din förebild?
typ min gammelmormor ;)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
lyssna på musik och snacka med allie

 

 


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback