5 saker

1. Jag har ett skitfunt ärr på sidan av magen, typ vid höftbenet som syns asbra. Blev släpad efter en häst på grus..aj.
2. Jag hatar att inte ha strumpor på sig. Fötter är typ det äckligaste jag vet, så på sommaren har jag helst tygskor på mig så man kan ha strumpor.
3. Förut när jag inte kunde åka skidor så bra åkte jag störtlopp i en svart backe och de kom ett hopp så jag flög som fan i luften och volta och hamna på nacken. Behöver jag ens säga att jag fick hjärnskakning?
4. Jag pluggar asmycke även fast det inte verkar så. Jag vill ha bra betyg och blir skittjurig om det går dåligt på ett prov, förutom i några ämnen där jag inte bryr mig så mycket, typ biologi.
5. Jag har rätt konstig musiksmak, eller de tycker iaf mina kompisar. Lyssnar på annorlunda musik typ.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback