underbara vänner och bästa hästen

förlåt för dålig bloggning men hinner inte jämt.
igår var vi i romme och det va sjukt kul! alltid bästa med mina vänner ♥
natten innan sov allie och clara här ju och vi hade så galet kul, skrattade så fick träningsverk i magen hahah :D
när jag kom hem igår åkte jag till hästen sen hem till mange och sov där. va hur trött som helst så somna rätt fort.
sen imorse, eller runt 2 åkte vi först och släppte av mange vid tåget sen ficm jag skjuts hit. mamma följde med till hästen idag och tog kort så ni kan få dom sen, dagge filma så kanske lägger upp film också.
dennis kändes rätt seg idag, han bjöd inte framåt särskilt mycket och va sur. men han va fin stundtals och om man bara jobbar honom så går han bättre och bättre, ingen häst man bara kan åka med direkt haha :)
allie min fina på di spagna! :)
romme!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback