finaste häst

imorrn ska jag upp rätt tidigt, eller runt 11 för att rida min polle! om det är torrt (som det säkert inte är) ska jag rida på något fält och försöka jobba honom, annars kanske det blir en tur på militärvägarna. det är skitsvårt att rida eftersom vi inte har någon paddock eller ridhus för då kan man inte verkligen inte jobba hästen på samma sätt och man kan inte hoppa eller någonting. jättetråkigt eftersom dennis tycker om att jobba och älskar att hoppa! hoppas de går att fixa tillbaka paddocken på något sätt.
jaja, intressant för er att veta. iallafall, imorn kväll kommer hovslagaren och fixar nya skor och snösulor. efter ska jag sova hos mange och på onsdag åker vi till stockholm, vi har 4 månader då också ♥

kommentarer
posted by: Emma

Hej hej! Gud vilken fin blogg! din blogg skulle verkligen passa till tävlingen på min blogg :) Kika in och anmäl dig! då har du stor chans att vinna tror jag! Kram!

2012-01-05 @ 12:57:17
hemsida: http://placealaemma.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback