don't cry over anyone who won't cry over you.

har ju inte bloggat så bra men har ju ett skäl hehe :D
flytta in igår och lägenheten är såå fin! kan försöka ta bilder imorgon och lägga upp om ni vill? kommentera isåfall.
idag va jag ute på stan en sväng med clara och köpte hårfärg och ögonbrynspenna. när vi kom hem hit färga vi håret och mitt blev inte riktigt som jag tänkt mig, det är nästan svart! :o
och claras hår blev rött/lila/brunt.
haha lite ovant men jaja. nu har jag nyss lagat mat med mamma och de står i ugnen nu. när jag har ätit ska jag slå på ett avsnitt av andra avenyn och sen sova. :)

kommentarer
posted by: Jannica

klart jag vill se bilder :)

2012-01-13 @ 05:12:07
hemsida: http://famhammarstrand.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback