just because

VAD HETER DU?

Ellinore Eeli


ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:

nopee

 

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:

haha ja hela tiden! :D


ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
massor av saker, mina vänner, datan, min polle och min älskling!


VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS:

Aa det gjorde dom, haha okej :)


VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN:
mange


BRUKAR DU GOOGLA?
alltid.


HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:

japp just nu!


HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
ja.


HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
4.


HUR SVARAR DU I MOBILEN:
aa eller hallå


VEM RINGDE DIG SENAST?
mange


BRUKA DU KOMMA I TID?

beror på om bussen är i tid :p


NÄR MÅR DU BRA:

när jag är hos min häst!


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

ingen aning


HUR KÄNNER DU DIG NU:

skitglad!


ÄR DU SMART:

japp.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?

hmm..ja de hade jag.


VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
juice


ÄR DU BLYG?
bland vuxna ja, bland ungdomar nej.


HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
på nåt disco för 100 år sen.


VAD GÖR DU IMORGON?
riida och sola


VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
bitchar, blöta strumpor, att gå upp från sängen, när man har sett fram emot något fett länge men sen blir det inte så, att gå barfota på vintern/våren/hösten.


VAD LÄNGTAR DU TILL?

sommaren!


VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?

97.

 

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
roliga minnen.

 

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
klart.


NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:

rätt längesen, typ 3 veckor.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

nej?


BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:

nope.


HAR DU NÅGON PIRCING:
nej, eller om öronen räknas.


VILL DU GIFTA DIG:
ja.


GILLAR DU ATT DANSA:
haha inte direkt min starka sida.


TYCKER DU OM SUSHI:

aldrig smakat, men skulle inte tro det, usch

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:

nej.


KNÄCKER DU DINA FINGRAR?

händer.


SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:

Train-Drive by


KAN DU LAGA MAT:

ja


BLIR DU BRA PÅ KORT:

beror väl på


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

clara eller mange eller elias!


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

massor av nya kläder och hästsaker, en brun kropp och facit till tyskaprovet


HAR DU SNYGGA SKOR:
skulle jag inte påstå, ljusrosa converse, men de funkar


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

typ fuck inte nu igen


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
jap.


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
ne.


TRE FAVORIT FÄRGER:
rosa, vit, svart


VAD ÄR KLOCKAN NU:

19:19


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback