lite random sådär :)

jag har insett att min senaste kyss.. va underbar och perfekt!

jag saknar.. pappa och morfar

jag pratar.. mycket
jag skrattar.. nästan jämt
jag tycker om.. att äta mat
jag avskyr när folk.. folk försöker få upmärksamhet genom att skrika och sånt
mina närmaste vänner är.. clara, allie och lisa
min första vän hette.. ella
min första kärlek hette..kommer inte ihåg va han heter men gick iaf på mitt dagis

kärlek är.. underbart för det mesta
min favoritfilm är.. har ingen
när jag borstar tänderna.. känns det fräscht hah
när jag lagar mat.. blir det ganska bra :D
jag är rädd för.. dvärgar och döden
jag önskar.. att duschen ska bli ledig så jag kan duscha!
den värsta känslan är..när väckarklockan ringer
den bästa känslan är..när jag är glad :D
jag vill.. duscha
jag är..hungrig och kall
jag är sämst på..ha tålamod
jag kommer alltid att vara..snäll :D
det finaste som finns.. är mina vänner och familj!
i sommar..kommer det bli skitkul!
sist jag grät var..när jag såg titanic
jag kan..jävligt många saker
min mobiltelefon är..en väldigt viktig sak i mitt liv
när jag vaknar på morgonen..stänger jag av alarmet och sover lite till
innan jag somnar.. smsar jag
just nu håller jag på att..skriva det här och kollar på björnes magasin
jag har aldrig..varit på ett dop
idag har jag.. varit i skolan och hos hästen
på gymnasiet..ska jag gå en kul inriktning
jag vill verkligen..duscha och träffa en viss människa




kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback