tidsfördriv

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?  1
Vad tycker du om kärlek? underbart
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ja
Är du singel? nej
När fick du senast en komplimang? får så många så håller inte koll på klockslag ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: de tror jag inte
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Gjort något riktigt dumt? jadå
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? hoppas jag inte
Slagit ner någon? varje dag
Skämts över dina föräldrar? jappp!
Sagt jag älskar dig och menat det? ja, varför annars säga de?
Tar du droger? varje dag-.-
Dricker du? gör väl alla?
Vilka kläder sover du i? trosor
Vad hatar du verkligen? idioter och cpdryga människor
Är du ensam nu? foreveralone
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? inte nu

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? clara&allie, säkert ngn mer som va med..hehe
Fick dig att gråta?
Du delade en dricka med? ingen aning
Du gick på bio med? CLARA :D
Skällde på dig? ingen skäller på mig någon gång :D

Sa någonting till dig och vad var det? kom, nyss

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? ja


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback