it's funny how sometimes, the person you'd take a bullet for is the one behind the trigger.

kulturnatten igår då. jag och clara träffa massa folk och satt och fika och snacka om massa. cozytimes ♥
va aschill kväll faktist. sen hem till clara och där kolla vi film och snacka sen somna vi någon gång. imorse vakna vi runt elva och satt på en till film. nu är jag hemma iallafall och senare idag ska jag till stallet och rida och ikv bara ta de lungt. :)
you're my angel, you're my darling angel girl, you're my friend when i'm in need ♥

kommentarer
posted by: clara<3

aww gumman så gulligt att du fick med 1.34 :*

jag älskar dig du är som en andra halva det finns inget du inte vet om mig, när det blir kaos är det du jag ringer för du vet nästan alltid hur jag ska göra! älskar dig verkligen! <3

2011-09-18 @ 22:12:19

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback