ointressant egentligen men varför inte? :D

TIO FAVORITER
1. tv kanal ? 3an och 5an kollar jag mest på iallallafall, har ingen direkt favoritkanal
2. blommor ? om jag ska vara ärlig kommer jag på 5 blommor nu, så av dom blir de väl blåklocka :D
3. färg ? rosa
4. sport ? ridning 
5. affär ? svår fråga
6. musik ? de mesta
7. mat ? tacos, spagetti&köttförssås
8. årstid ? sommar!
9. djur ? häst
10. stad ? västerås såklart


TIO FAKTA
1. hemstad - västeås
2. hårfärg - blond egentligen, men nu är de ju brunt :D
3. längd ? 169,5 (va på hälsokontroll idag, så de är exakt!) :D
4. frisyr ? kort, haha finns inte så mke att säga :D
5. ögonfärg - grön 
6. skostorlek - 38
7. humör ? just nu? isåfall glad :D
8. orientering - ?
9. tillgänglighet ? vaaa?
10. vänster eller högerhänt - höger


TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? - ja
2. tror du på kärlek? - ja
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? va väl ngt oseriöst så just därför
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? nej
5. har du någonsin krossat någons hjärta? ja..eller jag tror de 
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? nej
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? har jag säkert
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? nej? jag har redan världens bästa pojke, men de kan inte gå mer än åt helvete, så varför ska man va rädd? hihi :)
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? jag vet inte
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? de skulle jag nog säga att jag gör


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. kärlek eller pengar? kärlek 
2. vin eller öl? jag är inte en stordrickade precis så jag skulle säga cola eller hallonsoda :D
3. dag eller natt ? båda!

4. one night stands eller förhållande? förhållande

5. tv eller internet? - internet 
6. pepsi eller cocacola ? cola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? båda :D
8. färgfoton eller svart/vita foton ? svartvita är finare, men färgfoton är gladare, så färg :D
9. telefonkontakt eller face to face ? båda, beror på vad de är man snackar om
10. aim eller myspace ? inget


TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? de tror jag inte
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? nej
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? ja
4. har du någonsin hoppas bungyjump? VARJE DAG!
5. har du någonsin varit på en husbåt? nej
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? was ist das? 
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? haha vem har inte? jag e lite evil
8. har du någonsin gått på bio ensam? så mobbad är jag faktist inte!
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? tror faktist inte de
10. har du någonsin tyckt att världen suger? har väl hänt ngn gång, men jag är nästan jämt glad :D:D:D:D

 

tuff jag är som prata i tel på bild! :***

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback