Livet steker ellinore är ute och leker :)

ja goddag kära bloggläsare det är ellinore pojkvän som lägger in ett sött litet inlägg här tänkte jag skriva om min framtid några veckor framöver öch i slutet tänkte jag säga nå sött om min tjej om jag orkar och har tid,
sitter här med ellinore och ska glo på film:)
jag har varit ledig i veckan väldrig skönt:) tillbringat mkt tid med min käraste ellinore. för er som inte visste så pluggar jag till sjökapten på tjörns sjöfarts gymnasium, så jag och ellinore ses inte så jätte ofta. men kärleken är större än avståndet emellan oss, så på onsdag den 12/10-11 mönstrar jag på ''bit oktania'' för att jobba ombord i 4 veckor , vilket kommer bli kul med kommer sakna flickan.....:( när jag kommer tillbaka efter de är jag ledig en vecka:D då ska man hänga med bruuden:D

ellnore eeli jag älskar dig över helamitt hjärta! glöm aldrig det!
puss<3


hare la gött som man säger hemma:)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback