gud vad jag inte är glad nu alltså!

jag är en aning irriterad på min cykel just nu faktist...jag har 2,5 km hem ungefär och min kedja på min cpcykel envisades med att hoppa typ såhär var 20onde meter. men alltså jag är ju rätt grym så jag fick ju tillbaka den varenda jävla gång förutom en gång, de tog typ 10 minuter och jag börja fan nästan gråta ich hade en tanke på att slänga cykeljäveln i diket. glömde jag nämna att jag hade sån jävla motvind förresten?
OCH jag har ljusa jeans på mig men dom är typ gråa nu av all jävla olja på den där jävla cpkedjan. KUL!
överdrev kanske lite, men vafan kolla? :(

fast nu är jag hemma och nu ska jag snart vidare till stallet. kvällen spenderas hos allie och på donken. hihi, tjockisar!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback