varför landa när jag flyger fritt?

på bildena ser ni dom underbara lussebullarna jag bakade!
inte för att skryta men de blev riktigt mumisgt :D
tog hur lång tid som helst att forma alla, inte världens roligaste direkt men resultatet blir gott iallafall! :)
förövrigt har jag nyss läst lite i hemkunskapsboken eftersom jag har prov på onsdag..
fast nu har jag övergett boken och istället ligger i min säng och hör musik i mina öron. chillchill!
nu har jag iallafall tänkt att snart sova, sjukt trött.

kommentarer
posted by: allie

2011-11-14 @ 13:05:38
posted by: allie

mumma vad gott med bullar de ska jag med göra idag :*

2011-11-14 @ 13:06:07
hemsida: http://alexandraolivia.devote.se
posted by: Clara Holmström

gott!

2011-11-14 @ 16:10:05

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback