intresseflaggan hissas!

OM DIG
1. Namn - ellinore
2. Bor - västerås, irsta
3. Syskon - 1 syster, 1halvbror

4. Ålder - 13 fast 14 om 8 dagar :D
5. Född - 15 november 1997 09.51
6 Ögonfärg - gröna tror jag, aldrig riktigt fått ett definitivt svar
7. Längd - 169,5 cm
8. Skostorlek - 38

9. Höger eller vänsterhänt - höger

10. Stjärntecken - skorpion
11. Hårfärg - brunhårig just nu

adding: 0px; margin: 0px;">12. Födelseort - västerås!


DAGENS..
1. Låt - we found love-rihanna
2. Saknad - min älskling som snart kommer! :D

3. Kläder -jeans, tjocktröja

4. Smink - puder & mascara

5. Mat - kommer inte ihåg skolmaten
6. Göra sen - va md bebi och stallet

7. Godis - inget

8. Pinsammaste - faktist inget

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - aldrig gjort det, men nej det skulle jag inte tro. mitt tålamod är inte det bästa för sånt

2. Tycker du om godis - ja
3. Hur många gånger i veckan äter du godis -diferent every week

4. Äter du oftast nyttig mat - ja de tycker jag
6. Är du stark -jag tycker det, men tror dom flesta skulle nog svara nej på den frågan om jag frågade dom
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - överallt, det vara kryllar!

8. Tycker du att du själv är söt/snygg - ibland så

10. Du ger mycket komplimanger till andra - försöker, så ganska ofta

11. Är du nöjd med ditt förnamn - nej, eller jo halva, vill heta elin
12. Du tycker att du själv är smart - ja

11. Är du nöjd med ditt förnamn - svarade nyss på den frågan? 
13. Vad är det sämsta hos dig - när jag inte får som jag vill blir jag för de mesta arg

14. Vad är det bästa hos dig - att jag nästan jämt är glad! :D

15. Har du bra självförtroende -jodå

16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? ingenting jag räknar eftersom vi använder data i skolan

17. Du tycker om att vara med killar - ja
18. Känner du dina grannar - de är min mormor, så ja

19. Använder du BH varje dag - ja
20. Svär du ofta - ja de gör jag nog. tänker inte ens på det
21. Gillar du skolan -nej, men utan skolan skulle de ju också vara tråkigt så ja..
22. Har du någon gång skolkat - inte helt faktist
23. Spelar du något instrument -nej

24. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - barngymnastik, handboll, fotboll, ridning
25. Har du några tatueringar - nej

26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - varje spegel jag går förbi

 

BRUKAR DU...
1. Sova -
nej aldrig! va tror du? 
2. Ta mediciner du inte borde ta - nej
3. Snusa - nej

4. Dricka - alkohol nej. vatten jappp! hela tiden
5. Skada dig - nej

6. Klä dig i svart - ja fast inte hela jag
7. Hata folk - brukar är väl att ta i. men just nu, ja

8. Lita på folk - mina närmaste

9. Skada dig med flit - nej aldrig

10. Drömma mardrömmar - gör det aldrig 
11. Gå i skolan - yes
12. Gå i kyrkan - nej
13. Vilja dö - nej

NÄR...
1. Åt du senast - skolan
2. Läste du ut en bok senast - någon månad sen kanske

3. Köpte du något senast - idag
4. Svor du senast - idag säkert
5. Sjöng du senast - nyss
6. Klagade du senast - haha de va säkert idag
7. Klantade du dig senast - sånt händer inte mig ;)

HAR DU...

1. För många vänner - nej
2. Förföljelsemani - ?
3. Någon annan psykisk sjukdom - nej fast man undrar ibland.., :pppp
4. Skadat någon - ja jag råka typ slå birk med en sak förut så hans ögonlock börja blöda :(((
5. Färgat håret - japp
6. Några piercnings - öronen
7. Några tatueringar - nej
8. Egen dator - ja
9. Gjort bort dig rejält -ja


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback