svar på frågestunden, del 1

Q: vem är din roligaste kompis?
A:Allie måste jag säga för vi skrattar jämt!


Q: vem är din bästa kompis?

A: Tjejvänner så är det Allie och Clara, och killvänner så är det nog Elias och Marcus. Även Sebbe och Birk tror jag

 

Q: gillar du skolan?

A: Nej men om man inte gick i skolan så skulle man inte ha något att göra ändå så


Q: gillar du bebisar?

A: Om dom är söta och är tysta gör jag det


Q: gillar du att blogga?

A: Det är väl inte så jättekul hela tiden men de är väl kul


Q: gillar du magnus?

A: Japp jävligt mycke!


Q: har du många manliga kompisar?

A: Haha, manliga... Men ja, mer killvänner än tjejvänner har jag faktist


Q: vad skulle du inte klara dig utan? :)

A: Mina vänner och familj


Q: va heter din bästa vän?

A: Står där uppe


Q: har du en blogg?
A: Gissa en gång :)


Q: har du ätit sniglar?
A: Nope


Q: hur många gånger kollar du dig i spegeln?
A: Varje gång jag går förbi en


Q: äter du bajs?
A: Haha nej


Q: gillar du kiss?

A: Va tror du? :)


Q: när du bajsar skrattar du då?
A: Hahah, nej


Q: korv med bröd eller bara korv?
A: Hahaha va?


Q: hur många besökare har du per dag?
A: Olika, runt 40-60 ungefär


Q: om du fick välja namn vad skulle du heta då?
A: Elin


Q: hur kan du va så bäst?
A: Född så :D


Q: vilka är dina närmaste vänner?
A: Står där uppe


Q: godis eller chips?
A: Godis för chips fastnar i tänderna


Q: vad tycker du om din klass?
A: Riktigt chill! Skulle inte vilja byta klass


Q: favorit färg?
A: Rosa


Q: Hur många fingrar har du?
A: 10 stycken faktist


Q: Hur många tår har du?

A: 10 där med


Q: Har du fler än 2 öron
A: NOPE


Q: Har du bra vänner?
A: Ja, de tycker jag


Q: Har du fler än 1 vän

A: Japp, så mobbad är jag faktist inte


Q: favorit mat ?
A: Har ingen favoritmat men är alltid sugen på spagetti och köttfärssås, så det då.


Q: favorit sport?
A: Ridning


Q: favorit godis?
A: Sura/söta jordgubbar


Q: en kompis som du litar på ?
A: Mange, pojkvän iförsig men ändå :*


Q: 3 bra saker hos dig själv?
A: Snäll, omtänksam och rolig (tycker jag iaf hehe)


Q: 3 mindre bra saker med dig själv?
A: Blir lätt arg, blir sur när jag inte får som jag vill och slarvig


Q: hur kan du alltid vara så fin?

A: Hihi tack! :) Eller vad man ska svara :)


Q: favorit chips?
A: Havssalt och gräddfil, mina och Claras chips :*


Q: bästa boken du läst?
A: Katarina von Bredows böcker


Q: varför är du allltid så fiin??:*
A: Tack bästis! :*


Q: bästa/sämsta minnet sommaren 2011?
A: Hmm, bästa är kanske Grekland, och sämsta vet jag inte, när Mange flytta till Göteborg (även fast jag va i Grekland då hehe)


Q: vad tycker du om mig?
A: Fin och riktigt snäll! :)


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback