Most problems in life come because of two reasons. First, we act without thinking. Second, we keep thinking without acting.

har nyss ätit och innan det var jag i stallet.
red en sväng med hästen hade tappsko vänster bak så skritta mest, men han tappa den iallafall såklart märkte jag när jag kom tillbaka. hovslagaren skulle kommit i onsdags men kom aldrig och har inte hört av sig och svarar inte när man ringer...så irritedrad!
men har iallafall fixat med en annan hovis nu som kommer imorn, eller senast måndag.
sen börjar det bli dags att klippa lilla hästen också. det är bara november men han har fått riktigt björnpäls redan haha. han blir svettig efter typ 20 minuter så mor min skulle höra med hennes jobbarkompis om hon kunde klippa annars får jag kolla runt med några andra.
vad annars? tack för att ni frågar. ikväll ska jag till irsta och antagligen träffa några sen sova med allie, josefin och jenna och kolla twilight filmerna. taggar inför breaking dawn premiären nu då! :D
gullig bild på mig och jenniii :*

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback