massa frågor som ingen kommer orka läsa :p

tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn? - Haha de får ni inte veta
har du några piercingar? var? - Bara 3 i öronen

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror på men oftast tillsammans med någon

väljer du filmkväll framför utekväll? - Beror på humöret
vad tycker du om med dig själv? - Att jag oftast är snäll mot alla och omtänksam
din sämsta egenskap? - Kan bitcha om jag är på det humöret, eller att jag har så sjukt lätt för att gråta
är du dag eller nattmänniska? - Natt skulle jag säga
vad har du på dig just nu? - Trosor och bh
är du nöjd med ditt utseende? - Ja för det mesta
vad vill du ändra med ditt utseende? - Mina snea lillfingrar hehe

 

- tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen vet allt men Clara vet det mesta

vem skulle du vilja träffa just nu? - Mange
vem saknar du mest just nu? - Mange
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Elias tror jag :pp
vem krama du senast? - Mamma
vem står dig närmast? - Mina vänner och familjen
vem vill du träffa oftare? - Mange

vem är mest partyprisse? - Clara
vem ringer du när du är ledsen? - Clara, Mange eller Marcus
vem är snyggast? - ingen är ful :p

- din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? - mange, clara, allie, mamma, anna, mamma jobb, farmor&farfar, elias och massa fler
vilka namn finns i smsinkorgen? Mange, Marcus, Clara, Allie, Josefin, gården, Sofie
vem ringde dig senast? - Mange
vem smsar du oftast med? - mange

vad stod det i senaste smset du skickade? -  haha jag med, godnatt bästavän!<3<3
vad har du för bakgrundsbild? - PÅ Allie när hon va liten hihih, såå söt!
vad står det på anteckningar? - vilka böcker jag skulle hämta till emelie, datum för min ryggkollning och busstider och lite mer
vem ringde du senast? - Mamma
vad har du för mobil? - Sonyericsson
spelar du wordfeud? - Nopee


- farligheter
snusar du? - Nä
har du snott något från en affär någon gång? - Inte vad jag kommer ihåg
brukar du röka? - Nej
har du tagit droger? - Verkligen inte
känner du folk som tar droger? - Nej
har du blivit jagad av polisen? - Nej
har du druckit så mycket att du spytt? - Nej
dricker du alkohol varje helg? - Nope
skulle du kunna testa droger? - Men nej
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Hahah har svår att se Mange ta droger :p
har du varit i slagsmål någon gång? - Nej


- random

sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd

har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Hmm..nej eller bara på typ sanning&konsekvens för några år sen :p

tror du två ex kan vara vänner? - Ah
skulle du vilja vara berömd? - Nej
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Ja
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - Nej
brukar du tänka innan du talar? - Nej
känner du någon som är oskuld? - Ja
skulle du vilja tatuera dig?  - Naj, inte för tillfället
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Mange ,  Marcus och Elias, Birk Sebbe
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - Ja
tror du andra tycker illa om dig? - Ja iallafall några



kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback