i never thought i'd be in love like this, when i look at you my mind goes on a trip

världens bästa och underbaraste människa. utan honom vet jag inte vad jag skulle göra.
han är den som får mig att le när jag egentligen bara vill gråta. han är den som får mig att orka även fast de är jobbigt. han är den som gör dom mörka dagarna till ljusa.
att han jämt finns vid min sida är gör mig till världens lyckligaste.
det börja med att han nästan cykla över mig, och nu är han den ända jag tycker på.
det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar honom och hur glad jag är att jag har han.

kommentarer
posted by: Typ mange

Naw vad gullig du är älskling ! Jag älskar dig mer än allt ! <3<3 vi föralltid är vad jag vill ! <3

släpper dig aldrig ! <3

2011-11-02 @ 12:48:06

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback