eftersom alla andra gör den här, gör jag den också

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? 95a
hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
vad tycker du om kärlek? Underbart!
när kramade du någon sist? Idag eller igår
kramade du någon speciell person? Allie!
har du svårt för att bli kär? Ja
när kysste/hånglade du med någon sist? Lördags
ångrar du det? Absolut inte
när fick du senast en komplimang? Vet inte
har du hånglat med någon av samma kön? Haha, nej

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? Nej
playat? Nej
hånglat med fler än 50 pers? Nej
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
gjort något riktigt dumt? Har jag säkert
gjort något du verkligen ångrar? Ja
åkt ambulans? Nej
gjort något olagligt? Japp
blivit polisanmäld? Nej eller de hoppas jag inte :p
blivit stoppad av polisen? Noo
varit på polisförhör? Nej
slagit ner någon? Nä
skämts över dig själv? JA, eller alltså när jag har gjort något pinsamt
tagit droger? Neje
blivit "utnyttjad"? Inte vad jag vet om
gråtit inför någon du tycker om? Ja
misshandlat någon? Nej
umgåts med folk som sysslat med droger? Nej
haft sex när du inte ville? Nope

SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? Jag
såg dig gråta? Alla idag på bion..hehe
fick dig att gråta? Filmen

du delade en cigg med? - Röker inte
du gick på bio med? Allie Josefin Viola och Jenna
du var tillsammans med? Tillsammans kärlek eller tillsammans liksom va? De första Mange och de andra dom som står över
du saknade? - Min älskling
sa att den älskade dig? Älskling
Fullständigt namn? - Ellinore mellannamn jag inte nämner (HAHA) Eeli
Vart bor du? 2 km utanför Irsta, 1 mil från VästeråsCity
Bor tillsammans med? - Mamma, syster
Husdjur? 1 häst om de räknas? Haha
När är du född? - 15 November 1997
När ska du sova ikväll? - När detta är klart
Duschat idag? - Ja
Pussat någon idag? - No
Vad har du ätit? - Makaroner, pannkaka och popcorn
Dagens klädsel? Mörka jeans, svart linne och stickad tröja
Dagens bästa? Clara

Dagens sämsta? Ingen
Dagens roligaste? - Jag själv :D
Har du många vänner? - Ja, eller har så många jag behöver iallafall
Hur många har du kysst? - Vet inte

Hur många har du haft sex med? 1
Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen vad jag vetom
Har du pojk-/flickvän? - Ja
Vem pratade du med i telefon senast? - Mange
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Japp :*<3<3<3 Är du trött tjockis? :*<3<3



HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - JA
Ångrat något? - Don't know
Ljugit? - Nej
Svikit någon? - De tror jag inte
Gråtit? - Ja
Skrattat? - Ja
slagits? JA! 

9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen. Clara vet nog mest
vem är den roligaste av dina vänner? - Skrattar mest med Allie så säger hon
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är riktiga puddingar! Eller nej inte alla, men ni förstår

vem är den du helst har filmkväll med? - Clara

vem står dig närmast? - Clara, Allie

vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - Anna!

vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - Drunkna i tårar
vem är din senaste kompis? - Vet inte

dina bästavänner? - Allie, Clara, Marcus och Elias skulle jag nog säga


KÄRLEK

Är du kär just nu? - Japp
I vem? Mange
Har du ett förhållande? - Ja?
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej

Har du varit otrogen och om ja, varför? Dagis isåfall och då visste man inte bättre, även om man kanske inte kan kalla de otrogen ;)
Är du romantisk? - JAPPP!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Någon på dagis, kanske typ Viktor? 
Hur länge höll det? - Haha de tror du jag kommer ihåg?

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Dagis sa jag nyss
Är du en bra pojk/flickvän? - Ja de tycker jag :D
Hur många har du varit kär i iår? - 1
Vem sov du senast bredvid? - Mange
När fick du din första kyss? - Då va jag inte gammal, 8 kanske
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Vet inte men längesen iallafall

 


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback