Allt blir bra till slut, och blir det inte det ,så är det inte slut än

ligger i sängen och ska snart sova.
fick nyss nåt ryck och städade hela mitt rum och dammsög till och med!
pluggade även lite matte nyss eftersom jag har prov på det imorn. tyskaprov på fredag så man tagggar ju!
annars då? lite trött.
jag ska upp sex imorn för att hinna släppa ut hästarna innan skolan och så. drygt som fan att gå upp så tidigt, men vad gör man inte för hästarna? ♥
måste annonsera ut sista boxplatsen så det kommer någon som kan släppa ut på mornarna, för det funkar inte längre riktigt för oss. :(
nu tänkte jag sova så godnatt :*
min fina ♥

kommentarer
posted by: Jannica

Har en häst flyttat eller är det 5 platser?

Gud va fin han är Dennis!!! Gullehästen!

2011-11-10 @ 09:36:06
hemsida: http://famhammarstrand.blogspot.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback