världens roligaste kväll

igår drog jag, allie och hennes familj till andreas och åt där. jag allie och andreas gick ut i skogen och grilla vid en grillplats, och då kom alice ,haha. sen grilla vi iallafall där, och sen gick vi hela vägen hem igen som va typ en halvmil. sen när vi kom hem dit igen så skratta vi fan typ 3 timmar i sträck. va såå jävla kul! vi typ bråka om vem som skulle få ligga i sängen, haha.
aldrig någonsin garva så mycke! har ont i hela kroppen idag av alla gånger man åkte ner i golvet.
sen vid 1 när vi åkte hem så somna jag och allie direkt med kläderna och sminket på. vi kände oss lagom fräscha när vi vakna.
idag har vi bara segat. de har vart sjukt vart idag så när jag kom hem la jag mig och sola i någon timme.
nu blir det mat! :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback