jag känner att uppdateringen är på topp!

igår va jag ute och red med clara och sofie. de va kul!
traven gick faktigst rätt bra, han är ju travare, och vill gärna springa fort, men de gick bra! :)
på kvällen följde jag med clara hem och vi träffa mange och elias också :)♥
sov hos henne på inatt också.
igår när vi kvällsfodra så kom det upp en skitstor grävling (OMG jag dog där ett tag och börja nästa gråta) , jag skojar inte när jag säger att den var längre än min arm :o
idag va de ju skola, och det är inte många skoldagar kvar nu faktist! även om vi slutar den 16onde...
iallafall, så red jag idag i paddocken. gick också bra.
han är så fin min häst! ♥
haha jag och clara skulle se så fula ut som möjligt...faila ju totalt med både ljuset och riktningen... ;)

kommentarer
posted by: Frida

sv; Haha, oj, det skulle stå araberna ;D

Jag har knappt pluggat, bara läst igenom repititionerna... + gjort uppgifter på lektionen...

Det blir väl o megaplugga på morgonen nu då... :( <3

2011-05-31 @ 06:38:06
hemsida: http://hereiam.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback