hemma

från söndags till idag har jag vart på kryssning med emelie, linn, linus, faster och hennes man och farmor och farfar.
har vart skitkul! i söndags kväll va de ju hockey match mellan sverige och finland, och då va de liv på båten haha ;)
alla skrek, hoppa runt, krama varann. tre skitfulla personer stod och skrek till varann, haha, lite kul sådääär :)
när vi va i helsingfors så köpte jag haremsbyxor, för att de är så otroligt skönt. på båten köpte jag converse :D
nu är jag hemma iallafall. imorn är det skola :(
har pluggat lite so också, och ska fortsätta med det nu.
jag använde inte min kamera, utan linn har dom flesta bilderna. slänger upp dom sen när hon har gjort de :)
iallafall, här är de jag köpte.




kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback