10e maj

idag efter skolan drog jag och clara hem till henne. vi byggde några terränghinder och sen mocka vi ur en box, som va förjävligt jobbigt, för det var typ 50 cm bädd. inte kul. haha, så vi orka inte göra klart och vi åkte och bada istället!
det va skitkallt, men sen när man kom upp ur vattnet blev de varmt. idag har det ju vart 30 grader, så inte så konstigt kanske.
vi satt på bryggan i kanske 2 timmar och snacka om massa saker, mycker trevligt! ♥
sen kom mamma och hämta oss och nu är jag hemma och pluggar. prov och läxförhör imorn, yes! -.-

kommentarer
posted by: lovisa

Hej är allt bra idag??:)



Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg vilket innebär att JAG kommer intervjua dig, publicera detta i ett inlägg på min blogg där jag även länkar till din blogg!

låter det intressant?:)

Kika då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-11 @ 14:35:56
hemsida: http://lavitadilovisa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback