lördag

igår sov jag hos allie och vi sega bara hemma hos henne typ.
sen vid 12 somna vi, skittrötta! imorse gick vi upp vid 9 och sen åkte tjej och kill gruppen till gustavsvik och bada!
de va svinkul! i början va de väl sådär, men sen blev de roligare och roligare.
på vägen hem satt jag och allie och dunka musik, mycket trevligt! älskar dig cp!
nu har jag nyss ätit mat. snart cyklar jag och emelie till macken och möter anna där, som sover här ikväll. ska kolla esc på teven också. :)
imorn åker jag, emelie, linn och linus på kryssning till helsingfors i 2 nätter, så de blir kul! :D
missar skolan också, vilket kanske inte är så jättebra, för har prov i so (-.-) på fredag och jag kan ingenting.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback