gröna lund i mitt hjärta! :D

gröna lund va så jäävla kul!
de va jag allie lisa elina birk sebbe och martin som åkte :D
jag allie och elina träffa dom andra på kvällen, sen kom sebbe och sov hos oss.
sov på altan, och 5 på morgonen så vakna vi av att de spöregna, blixtra och åska. de va skitläskigt!
så vi trodde de va kört med gröna lund. men vi somna om och sen iallafall va de fint väder när vi vakna och sen drog vi till bussen och den va ju såklart för sen. vid stationen så ser vi att vårt tåg är utbytt till buss. haha, kul.
men de gick ändå rätt snabbt. sen på grönan åkte vi hur mke som helst! åkte fritt fall 4 gånger och tilt 1 gång. de va svinkul! fritt fall va inte ens läskig, och inte tilt heller typ. va ingen typ skilland för er som vill veta :D
spökhuset va de läskigste jag har varit med om! börja typ gråta mitt i. sebbe satt på min rygg hela tiden typ, sen ramla jag och elina knäa mig i huvet, haha.
insane åkte vi också, och den va rätt kul. eller den va skitkul!
den nya bergochdalbanan va ganska tråkig, gick sakta.
åkte med birk och jag hade verkligen panik först och han ba skratta hela tiden.
känns som jag har skrivit en hel roman, men jag fortsätter iallfall.
tog tåget hem, och vi snacka och hade skitkul på tåget hem. :D
kom hem runt 10, somna nästan direkt.
har haft världens roligaste dagar med very nice persons :D
ÄLSKAR ER! ♥
HAHA, tycker alla gör så otroligt snygga miner!
träffa micah och kevin utanför grönan också!
de va lite cooolt tycker jag :))))))))))))

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback