för er som vill läsa onödig information

i onsdags när jag va ute med allie och elina (kvällen innan grönan) så gunga vi på en gungbräda, och jag satt uppe i luften och allie nere. då gick hon av den så jag åkte ner i backen och tog emot mig med vänster ben, så jag fick lite ont i knät. men iallafall, så skulle vi gå till linbanan, så springer det en katt över vägen och vi blir skiträdda och ramlar, och jag vrider till knät så de gör skitont. och sen knäcktes det skithögt varende gång jag böjde benet, och två gånger varenda "cykelvarv" (när man cyklar).
men sen i lördags så sluta de knäckas, då gjorde de bara ont. nu har jag skitont i knät och de gör ont när jag böjer de, går i trappor och springer.
så nu ska jag till en doktor, sen får vi väl se vad som händer.
de är ju vårruset ikväll, och kul om jag inte får vara med :((

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback