both good and bad

igår va jag ju hos en doktor, och jag hade en spricka i menisken :(
så det blev inge vårrus för mig. och sen får jag inte vara med på idrotten på minst 2 veckor.
har fått tabletter och ska gå på sjukgymnastik. och om de inte går över så blir det operation :o
men förhoppningsvis ska det gå bort.
ikväll ska jag och mamma till möklinta. jag har provridit en häst där, och på lördag kommen han hit!
är helt kär i han, så tar hem honom på foder! så glad! :D
ikväll ska jag iallafall gå 2 timmars lektion i NH (natural horsemanship) med honom, så det blir säkert jättekul :)
jag kan ju gå normalt (nästan) så det blir nog inget problem med knät.
någon bild från i vintras

kommentarer
posted by: m3lind4

hoppas att det blir bättre!

2011-05-19 @ 16:33:57
hemsida: http://m3lind4.bloggplatsen.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback