veckan i en sammanfattning

hallo.
onsdag: drog ju till hälla med emelie. där hitta jag ett par vanliga svart tygskor, värmeskydd till håret och sen ett par svarta jeggings. mycket trevligt!

torsdag: träffa min lillabror, de va riktigt kul! hade inte träffat han på jättelänge innan de.
så lekte med han hela dagen, såå söt! det bästa han vet är att leka jaga och kurragömma så man va ju helt slut.
bjuder på bilder någon annan dag, orkar inte plocka fram mobilsladden.
va även i skolan på dagen då jag ansåg mig vara frisk.
idag: tydligen så va jag inte frisk, för imorse jag jag vakna hade jag sjuk sjukt ont i halsen igen och prata värre än en kråka. så fick stanna hemma. klockan 2 fick jag läkartid, och då tog dom halsprov på mig och sånt. jag hade tydligen något virus som inte hjälpte med antibiotika. så nu har jag näst intill prat förbud och måste äta ipren.
skle gått på bio ikväll med josefin, men det blev inte av, pga. att jag måste vila idag.
imorgon: ska sova hos allie. åker väl dit på kvällen eller eftermiddan. innan de vet jag inte vad som händer förutom en sovmorgon.
en liten trevlig bild på jeggingsrna. eller hur man säger, hehe :)
nu ska jag fota lite, sen kanske plugga. det behövs..

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback