rubrik

sitter hemma och gör ingenting, mycket trevligt.
inatt sov jag ju med linn och emelie hos farmor&farfar.
vi va väl uppe till typ 4 och spela kort och så och imorse vakna jag halv1. HAHA, "smuttsmutt"
mamma kom och hämta oss vid två typ och sen har jag inte gjort någonting på hela dagen förutom datan då, haha.

iallafall. jag letar häst men hittar verkligen ingen jag känner perfekt.
vill verkligen hitta någon häst. även fast jag bara har vart utan häst i 6 dagar så känner jag mig jävligt rastös. visst, de är kul att kunna va med kompisar när man vill och inte behöva stressa med saker för att hinna mocka i stallet.
men även om jag hittar en häst har jag nog inte något ställe att ställa den på. så där sket sig det.
meeeeeeeeeen, kanske hos clara eller ngt. vi får se.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback