reeeeeeeeeelax

kom nyss tillbaka till rmmet från att ha ätit en 3rätters på resturangen. så jääääkla god mat och jag åt ju såklart för mke, och nu har jag lite hufsat ont i magen sådär.
iallafall, innan vi käka va vi och bada i "badhuset", skitskönt!
de fanns solarium också, så jag sola 20minuter, riktigt skönt! inte för att ja blev så mke brunare, men lite iallafall.
sen fick jag en av mina behandlngar, fotvård typ. sjuuuukt skönt, peeling, massage, oljor och sånt :)
så dagen har vart riktigt bra.
nu ska väl jag och emelie kolla på ngn film om jag lyckas ladda hem ngn. minnet på hårddisken på datan är full, så får väl rensa lite.
imorn blir det hotellfrukost och sen kanske bada, sen den andra bahdnlogen, ansiktsgrej.
men nu har jag skrivit alldeles för mke, så heeeejdå.
haha, bleekis på bilderna

kommentarer
posted by: JOSEFIN - ChasingTheDream

gud vad härligt det låter!

2011-03-04 @ 00:11:05
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback