plugg ellinore

ligger i sängen och pluggar so. har prov på fredag och kan alla Gfrågor nu, sen ska jag plugga resten imorn.
gick hem efter skolan idag, orka inte vänta på bussen. sen satt jag ute på altan i 2 timmar typ, sen blev de skitvarmt där så gick ut och plugga. skitskönt i solen! :)
och sen lite senare gick jag ut och kolla efter tussilagor men hitta inga. emelie hitta typ i förrgår.
iallafall, de lukta skitmke sommar då, så härligt!
imorn börjar jag 10 över 10, har två inställda lektioner på morgonen, asnajs! sen har jag bara engelska kolla på film, svenska göra ingenting eller spela in en film, och sen bild som är skittråkigt, men sen slutar jag.
ska hem och plugga imorn också, PUSS
förra sommaren...♥♥
saknar dig som fan!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback