niceeeeeeeeeeee

tja bLLOggen.
ligger i claras säng och spelar run medans hon städar, hon har gjort de dom senaste 3 åren.
iallafall, jag sov här inatt, och vi vakna väl vid halv11, skittidigt!
igår cykla jag och hon till irsta hemifrån henne, tog väl typ 40 minuter, haha.
va med david, pontus, martin, linusM, josefin och amalia och kolla film hos pontus. de va någon cpfilm och de va en jäkligt läskig dvärg med i den filmen, seriöst, de va så jävla läskigt och jag blev supersuperrädd.
sen kom claras mamma och hämta oss vid tolv typ och vi drog till clara och kolla film :)
nu ska vi snart ut och gå med hennes hund och hennes häst och ngn mer häst, trevligt!



sen ikväll kommer mamma och hämtar mig, och imorn ska jag på spa, NAJS!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback