i'm back

tänkte berätta om min helg nu då eftersom jag inte har orkat blogga.
fredag: åkte till hälla med clara och allie. vi käka på ikea, mums. gick runt lite där och sen åkte vi hem. på kvällen drog jag och clara till irsta. träffa david först. vi slog vad om vem som kunde ta snabbast väl till martin. haha, clara kom dit efter 5 minuter, jag och david kom fram typ efter en halvtimme. vi hitta inte så bra (a)
aja, träffa martin, sen gården, träffa birk. drog hem t david och dom spela haha. va väl både kul och tråkig kväll. drog hem  t clara och sov där.








lördag: vi vakna vid halv12 typ. drog ner till stallet och mocka och sånt. vid 1 kom mamma och jag drog hem. sen vid tre åkte jag och allie till hälla igen. jag köpte ett sånt där headband (FunWear) och skidglasögon. haha, dom va skitfula, men billiga. drog hem t allie igen. vid sju åkte vi till andreas och hans familj. OMG, vikket stort hus. höll typ på att dö. och sen världens största gräsmatta och pool. lite nice sådär. va där och käka, kolla melodifestivalen och typ dansa. trevligt! vi drog hem vid elva till allie och jag sov där. snacka till två typ och sen somna vi.







söndag: gick upp vid halv6 och fixa oss. sen åkte vi till skolan och satte oss på bussen till romme. bussen tog typ1 och 1halv timme. kom fram dit och åkte med allie, elina, clara och linn i början. jag bytte hjälm gånger (!!!) fick först en blå, svartorange, gul, typ en ridhjälm och jag vet inte vad. lite pinsamt att gå fram för 8onde gången till samma kille och fråga om man kan få en annan hjälm ;) menmen, de va skitkul! åkte nästan bara offpist. mina och allies skidor va typ helt cp, men de gick bra ändå. ahha, de roligaste va när clara inte fik stopp på sina skidor och åkte rakt in i en tjej som sitter i hoppbacken. clara ba: förlåt, hon svarade: i dont speak swedisch. AHHAA, skitkul! sen bussen hem vid fyra och vi va hemmavid sex typ. va hos allie och gjorde typ ingenting. vid halv8 la vi oss och sov, sen vid 8 kolla vi solsidan. efter de somna jag typ, och sen kom mamma och hämtade mig nio. kom hem, duscha käka sen somna jag tio, asskönt!








måndag: skola som vanligt. sluta vid halv3 då va jag med anna. vi plugga lite och käka mat :) sen gick jag hem, och sen plocka mamma upp mig i bilen när hon kom. sen när jag kom hem efter vi hade handlat drog jag ut och sprang. gick väl inte så bra. sprang typ 2 km, sen börja jag må så jävla illa så jag gick hem. jäääävligt illa mådde jag! ah, iallafall, nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen. sen gå och snacka med min moster som kom till sverige igår och ska flytta hit/långsemster. vet inte riktigt, men ah.
kommer nog somna tidigt idag med, är jättetrött!




sommar...♥


riktigt våväer har det vart idag!
hemma hos anna satt jag ute på altanen och sola typ, solen värmde! :D

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback