hej igen

halloo! igår va jag med allie. vi baka kladdkaka och pluga, hihi :) ♥
idag börja jag 20över9 för matten var inställd, sen svenska kolla på film, sen engelska kolla på film, sen teknik bygga ngn ska som gick på 30min, sen sluta jag! asskönt!
hae elevens val hos clara med anna som vanligt. red granella barbacka och sen walencia. vi hoppa, och i början gick det skitdåligt, sen gick det bättre! :)
på lördag ska jag och sofie åka och provrida en häst, sen på söndag ska jag och mamma provrida en annan häst, är skitglad! :-DDDDDDD
nu ska jag plugga lite so. har ju prov på fredag och satsar på vg. såå ja, får väl se hur det går.
har inge mer att säga förutom att jag ska käka ben&jerrys nu, ciao ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback