...

saknar att vara i stallet såå mycket. visst, de är kul att vara med kompisar när man vill, men det är också roligt att kunna vara i stallet när man vill, rida när man vill. men även om jag skulle hitta en häst har jag ingenstans att ställa den. skrev ju de förut ngn gång, men iallafall.
i mitt vanliga stall så finns de 1 plats ledig, men då måste jag släppa ut varje morgon, och de kommer jag verkligen inte orka med. liksom gå upp klockan 5-halv6 varje vardagsmorgon typ. och till clara är det dessutom fullt i stallet, och sen kommer jag inte kunna komma ut dit varje dag.
jag har vart i stallet varje dag sen nästan två år tillbaka, jag tänker inte bara ge upp nu. jag vill ha häst, jag vill inget hellre.



haha, jag och lisa 2009, cpen








andra gången jag red daddy. clara fottar














lite biler genom dagarna som gått....

tänk vad härligt att ha häst igen. nu kan allt bara bli bättre. vet inte vad jag ska göra. jag vill inte ha häst någon annanstans just nu än i mitt vanliga stall. men 5 på morgonen varenda dag, jag kommer vara död inom 1 mpnad.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback