3 juni

idag tog jag en barbacka tur på hästen. va supermysigt ♥
haha, vi kom till ett dike, och jag trodde han skle gå över de, men han hoppa och börja trava, så jag gled av..såg lagomt proffsigt ut :D
den här kvällen har spenderats hemma hos mange. vi gjorde typ ingenting, gick till en pizzeria och fördrev någon timme där och käka, sen drog vi hem till han igen. :)))))))))
nu sitter jag i soffan och är så jävla trött. OVANLIGT VA?
nej inte direkt tycker jag...
och för er som vill veta har jag fortfarande svinont i mitt knä. jag har inte ätit tabletter på 1 vecka, och de skulle gå över under den tiden jag käka dom, men de gör ont bara jag går nu, så nu måste vi tillbaka till doktorn (btw, bara jag som tycker det är ett fult ord?) och typ röntga de. KUL.
åh vilken underbart söt bild :)))

kommentarer
posted by: Frida

Hej!

Ställ gärna en fråga till mig i frågestunden! :)

kram

2011-06-03 @ 21:22:44
hemsida: http://hereiam.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback