tidsfördriv..uhhh

Har inget att göra, så här kommer 50 "sanningar om mig".
1. Jag älskar kexchoklad.
2. Jag älskar sommaren.
3. Jag kan inte sitta still i en soffa i mer än typ 5 minuter utan att "byta ställning" elr vad man säger.
4. Jag har alltid stökigt rum , även om jag städar.
5. Jag har aldrig vart i Norrland. ( vad jag vet iallafall )
6. Jag hatar lakrits.
7. Jag hatar rosa plyschtröjor.
8. Jag har gått i fotboll i ca 5 år. Slutade i år.
9. Jag har gått i barngymnastik men slutade för jag var rädd att komma försent.
10. Jag älskar vitt.
11. Jag dränker mitt hår i balsam varje gång jag duschar.
12. Jag är rädd för spindlar och fladdermöss.
13. Jag är allergisk mot nickel.
14. Jag hatar dammsugare.
15. Jag är asrädd när jag är hema själv och duschar. För tänk om de kommer ngn och då hör jag ju inte de ?
16. Jag brukar jämt kolla på MTV hemma typ.
17. Där går ett program som heter "My life as Liz" och jag tycker de är fettt bra!
18. Jag älskar strumpor.
19. Jag tycker inte om dressyr, för det går aldrig bra på Camo .. typ.
20. Jag sover med 9 kuddar och 2 täcken.
21. Jag läser 12 bloggar.
22. Jag hatar att fixa designer till bloggen, astråkigt.
23. Jag tycker idol och lets dance är otroligt tråkigt. Eller auditionerna är kul på idol, men inte resten.
24. Jag älskar hästserier även om de är superbarnsligt.
25. Jag är halvfinsk.
26. Jag har inge tålamod.
Orka inte skriva nå mer nu :p
Nu ska jag snart sova.
Måste vända tillbaka dygnet. Skolan börjar på måndag. Har hamnat i djur depression för det.
supergammal bild på mig och cookie ♥

kommentarer
posted by: JOSEPHINE OSTEVIK - chasing the dream

jag skulle aldrig komma på något :O

2011-01-08 @ 14:07:49
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback