onsdag

Är jättetrött ! Gick upp vid kanske 11 idag , buhuuu :(
Skolan början på måndag så måste vänja mig vid att gå upp tidigt.
Skulle sovit med elin idag, men blev inte så, och imorn ska jag t clara och sova där :)
Iallafall. Idag är det onsdag och jag va i stallet som vanligt.
Kom dit vid två och luncha, sööta hästar.
Mocka och fyllde mycke ( LÄS; 32 KG ) hö, men de gick rätt snabbt.
Drog ut med Christine och hennes mamma på en ridtur. De va kul! :)
Vi prata om lite allt möjligt och red i ca 1 timme.
Tog in grabarna sen cykla jag hem och käka mat ( nyttig mat ;) )
Nu sitter jag i soffan och kollar på svtplay. Fetttt grymt! :D
Ska väl gå och lägga mig i "skaplig" tid idag. Ska upp i tid imorn och rida en sväng innan jag åker till clara.
fruktsallad jag åt igår, supergotttt! :d
hehe, bara äpple och clementin, men ändå


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback