mitt 2010

( har fått in massa bilder från mobilen, så lägger upp massa )
va mke i stallet i januari. bilden är på cookie och colle
va helt beroende i riverside. dagen då de togs bort och man inte kunde kolla mer på de va typ min värsta dag. kolla om och om igen på samma avsnitt, looooove !
haha, va på hälla med massa kompisar då birk faila, haha, sjukt kul ! :D
harry, världens bästa kom till stallet .
en liten shettis som va helt hopplös, gjorde som han ville, men saknar han såå mke !
åkte till teneriffa med mamma och emelie, asskönt
gjorde semlor med tjejgruppen
mysbild
blev släpad efter harry ( haha, ja, han är stark ) på en grusväg när han blev rädd av en hund. gjorde skapligt ont och blev sjuk ( infektion elr ngt ? ) och hade så jääävla ont där i flera veckor, har ett charmigt ärr kvar.
upptäckte världens godaste mat från jensens
börja rida en häst som hette flower, jäättemyigt ! 4 år ,som jag hjälpte till med inridningen.
gick skiitbra och jättefin häst som jag tyvärr inte rider längre pga av hon är för liten och flyttad.
blev vår och jag hade steekigaste brillorna som clara hade sönder haha ;)
världens sötaste som vi blev vänner med :p
våroutfit
istället för att jobva satt jag i korridoren med elin och provade folks skor, soft att gå i sexan
klassresa med värlens bästa klass  !
hästarna kom ut i sommarhagen
de blev sommarlov ( askul tältning på kvällen med massa kuliga människor ) och hängde mycke med dom här i början av sommaren,
varm sommar
haha, fin bild.
blev galen i den här filmen med aaron johnson
soomarkväll
smickrande bild. träffa min lillabror för kanske 3 gången det året ?
sööötnos!
åkte på kryssning med halva släkten typ :)
börja skolan igen. fick en suupebra klass
börja rida camo med anna på elevens val
min sista fotbollsträning
va mke med lisa världens bästa
gick ut mke med världens finaste häst <3
fick macbook från skolan
åkte till ullared med clara och anna. ( plus mamma och claras mammi )
hade de skiiitkul där. bilden är på pälsglans t camo jag köpte där ;)
så mke mer har inte hänt under året. jag fyllde år med orkar inte leta efter bilder därifrån. det blev jul och nyår.
hade ett bra år, men ska se till att det här blir bättre !
tappa kontakter med några, och lärde känna nya.


årets höjdpunkter : klassresan, tältningen på avslutningen, ullared, och när jag fick börja ta hand om camo! de va i augusti tror jag elr september, och det blev många mysigt ridturer på sommarkvällarna.
är i stallet varje dag och där finns det världens snällaste människor ! ( och hästar )
under sommaren spenderade jag många kvällar i irsta. de va superkul och vi hittade på många kuliga saker. va med massa människor och va superrädd när jag cykla hem mitt i natten för det va så mörkt :p
( känner att det blev mycket "världens" i det här inlägget, hehe :p )

kommentarer
posted by: JOSEPHINE OSTEVIK - chasing the dream

ELLINORE!!! TITTA PÅ BIRK OCH EMIL I BAKGRUNDEN PÅ BILDEN PÅ VÅRA SMÅÅÅ ''BÄSTA-VÄNNER'' hahahahahahahha XD

hillarious!!!! så typiskt...:)

2011-01-03 @ 02:06:52
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback