jävla vinter

kom hem från tjejgruppen för ett tag sen, va jättemys med tacos och massa ♥
sitter i soffan och kollar webbtv, nice.
iallafall, jag har tröttnat rejält på det här mörkret, på dom hala vägarna och på snön på alla ängar.
man kan inte rida någonstans och det stör mig otroligt mycket!
som att camo inte har broddar så kan vi inte rida på vägarna, och som att hon har så korta ben så kan vi inte rida på ängarna och som att paddocken är helt öjämn kan vi inte rida där. får helt enkelt ta någon eftermiddag och skotta hela paddocken runt för att få upp ett lämpligt spår att rida på.
det är de ända jag kommer på som jag kan göra.
aja, life goes on.

nu ska jag ta något att dricka, törstar ihjäl !
tryck på bilden för att den ska bli störra

kommentarer
posted by: Viola Söderberg

den heter typ aight :)<3 <3

2011-01-25 @ 06:38:37
hemsida: http://violasplace.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback