hest är best

släppte ut hästarna imorse och va ute och red en sväng, mysigt!
annars har jag bara slappat hela dagen, riktigt mysdag.
pratade nyss med malin i telefon om camomill. hon ä ju för liten för mig, det kan ju vem som helst se. men jag tycker så himka mycket om henne, så jag vet inte hur jag ska göra.
ska prata med alla i stallet sen och kolla hur vi ska göra. skulle vart bra med en boxplats till i stallet.
men ska iallafall ha camo i några månader till nu, sen får vi se.
men det är mest att hon är så liten för mig, och har en skada i bakbenet som gör att jag inte kan utvecklas så mycket i hoppningen, det jag gillar mest i ridsporten. camo kan vara världens suraste men hon är så jäävla söt och jag gillar verkligen henne! vet inte hur jag ska göra, har ju trots allt haft henne sen i augusti förra året, så har ju lärt känna henne så bra nu och allt. men ska väl ha henne till maj kanske, sen blir det väl att jag ska "låna" en annan.
vet inte just nu. ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback