så jävla ledsen

har inte vart såhär ledsen på flera år. har levt med elvis hela livet och nu är han borta.
kan verkligen inte fatta det. när jag går till mitt rum så kollar jag automatiskt till emelies säng för att kolla om han är där, som att han nästan alltid låg där. när jag har duschat kollar jag automatiskt ner till golvet sen för att kolla om elvis är där som att han jämt brukade stå utanför om man har duschat. när jag är ute kollar jag automatiskt till utetrappan för det var där han brukade sitta om han var ute. om jag ser att toadörren är stängd så öppnar jag den automatiskt för att elvis skulle kunna komma in där.
det var så hemskt. när jag kom hem från tjejgruppen i måndags. såg han ligga i snön utan att röra sig utan bara kolla på mig. det var så hemskt när han bara la sig inne när jag släppte ner han. det var så jävla hemskt när han pep och man såg hans ögon sjunka in. grina som en idiot när jag fatta det. att hans båda bakben var brytna, att han inte kunde stå. fyfaan.
grät , fick inte luft, grät och grät och grät.
åkte till regionsdjursjukhuset i strömsholm. han va ju 20 år, så att gipsa va ingen idé. blicken han gav oss när vi gick ut från rummet. blev så jävla ledsen. han kolla på oss och försökte resa sig och följa med oss. men vi lämna han där och åkte hem, sista gången jag såg honom, senare på kvällen så fanns han inte mer.
sån jävla tomhet. den fjärde familjemedlemmen saknas här hemma och kommer aldrig tillbaka.
kan inte beskriva hur jag känner mig. helt tom. helt förstörd.
även fast man visste att de här skulle inträffa någon gång så blir man så jävla ledsen när det gör det.
så jävla ledsen. gråtit ett helt badkar fullt.
kommer ihåg en gång när jag va skitledsen och va på mitt rum. då kom han upp och låg i min säng breve mig hela tiden. som om han visste att jag var ledsen.
jag älskar dig gubben. kommer aldrig glömma mig.
den starkaste stjärnan på himmelen lyser för dig. hoppas du har det bra nu. ♥















älskling. du va den bästa.


kommentarer
posted by: Jonna

Jag vet hur det är , inget kommer vara som förut. Men tänk dig att han mår bättre nu. han kollar säkert ner på dig och ler. låter ganska stört men så är det kanske.. Jag hade en kanin förut när jag var mindre, jag hade haft henne i över 2 år och sen var det helt analunda en gång när jag kom hem, jag gick i 1:an och inget var som förut jag fick hålla i henne och allt. men det kommer säkert ta en stund innan du glömmer honom.

Jag sörjer med dig tjejen!

2011-02-03 @ 09:12:33
hemsida: http://jonnabjorn.blogg.se/
posted by: lina

Jag vet också hur det känns <3

Jag var med om nästan samma sak när min hund flyttade jag var lika ledsen som du är nu men du kommer över det tänkt på det posetiva att han kanske fick det bäst så <3<3<3<3<3<3<3<3

Finns alltid och jag sörjer med dig Kramar från Lina

2011-02-03 @ 15:42:44
hemsida: http://liinajohansson.devote.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback