torsdaag

hallooo. idag va jag med allie, linnea och clara. vi hade fotodag, ahhahahhaha, jag dör nästan.
hade skitkul iallafall. älskar er flickor ! ♥
sen gick jag till stallet, de va skitskitkallt. och jag mocka och fixa allt i bara liksom tjocktröja för jag ville inte att min svarta vanliga jacka skullelukta häst, så de va ju en aning kallt.
för ett tag sen ( eller ett ganska längt tag sen ) kom jag hem och har nyss käka och nu ska jag plugga lite so. så jävla tråkigt men jag måste, har prov nästa vecka, och då jävlar ska de bli VG eller MVG.
imorn blir de björnön med skolan! de blir asnice med "sovmorgon" och sen slutar vi tolv.
men fyfan vad kallt de kommer bli och skitjobbigt att gå upp för backarna, men bättre än vanlig skoldag iaf ! :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback