tillbaka

har verkligen tröttnat på camomill just nu. hon är jämt så jävla dryg och så envis. red henne idag och fyfan vad dryg, hon försökte bita ihjäl mig i stallet och sen när vi red försökte hon ha ihjäl mig typ genom att bråka och först vägra trava och sen vägra springa under 200 km i timmen. och så har hon inga broddar, så då kan man inte rida på vägen, och sen har hon så korta ben så hon kan inte gå där de är snö och i paddocken så är underlaget skitöjämt så där kan man inte heller rida. orkar verkligen inte. de är liksom inte kul att betala dyra pengar flera gånger i månaden och inte ens kunna rida. och när man är i t.ex hagen är det ända hon gör att bita mig. fan vad kul.
inatt sov jag hos lottie med emelie och linn. vi spela lite kort och kolla film :)
de va niceee.
och inatt sover annambjön här och de är också nice.
vi ska sätta på en rulle nu, ska upp vid nio imorn och släooa ut hästarna...
fortfarande ledsen. fyfan vad jag saknar katten ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback