staan

har vart på stan idag med mamma.
jag är så jäkla trött på att jämt använda jeans, så jag köpte att par inte jeans byxor på h&m. vet inte riktigt om jag tycker dom är snygga eller inte. haha, men ändå så gillar jag dom! :)
av mamma fick jag handkräm (haha, men verkligen behövde verkligen det!!), en bok och trosor.
och eva och adam filmen "tre födelsedagar och ett fiasko" och hela tv-serien ! :D
fram


och så typ hela


:D :D :D


nu ska jag plugga lite so. kan faktigst rätt mycke, så känns som om de kommer gå rätt bra på provet!
eller inte ig iallafall...
har bara några fundera&analysera kvar, sen är jag helt klar. då är det bara att plugga in!
matteprovet idag gick väl mindre bra, hehe.

och resten :)




kommentarer
posted by: Tonynatalie

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-05-25 @ 21:09:34
hemsida: http://tonynatalie.bloglabel.com

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback