SPORTLOV

sista dagen i skolan innan sportlovet är avklarad!
så jäkla skönt att kunna sova och inte plugga nu på typ 9 dagar.
iallafall, i skolan idag fick vi tillbaka matteproven, hade 21/25, så de gick bättre än vad jag trodde.
hade so-prov, gick också bättre än vad jag trodde de skulle gå. skrev nästan på allt.
och sen på idrotten va de beep-test, jävligt jobbigt! klarade till 11.9, så de va också bra. klarade bara 11.5 förra gången, såå en förbättring! :)
nu är jag hemma och mamma kommer snart med donkish till mig, hehe.
sen ska jag vidare till stallet och gå ut och gå med skruttan, sen hem igen och kolla på eva&adam hela kvällen :D
de är 9 timmars speltid, så de lär ju räcka... ;)
haha, idag på tyskan. spelar in filmer och ska klä ut oss.
visst är jag en riktig snygging i brunt hår, HAHA

kommentarer
posted by: JOSEFIN - ChasingTheDream

SNYGGA eller har du nåt annat att säga ?????????????????????!!!!!!!

2011-02-26 @ 08:41:29
hemsida: http://allboutjosefin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback