oh girl, you're such a shittalker

hej!
måndag igen. dagen i skolan gick ändå ganska snabbt. på so:n i slutet gick vi egenom vad vi ska ha på provet på fredag, och jag säger bara WHAT?!
Alla i klassen är på typ sidan 204 och vi har prov från 192 till 217 elr ngt sånt, tills på fredag ska alltså vi ha gjort klart alla som sidorna + ett häfte på ca 10 sidor. hur fan ska de gå till?
vi har liksom typ 15 ämnen till också.
haha, jag kan ju bara glömma vg eller mvg på det här provet.
så nu ska jag sätta mig och plugga ett tag, sen ska jag kolla på tusen gånger stakare, som jag lyckades ladda hem igår! lite grym sådär.


bild från arkivet

kommentarer
posted by: Linn

hihi , har läst tusen gånger starkare , den finns i bok oxå :)

2011-02-22 @ 15:15:43
hemsida: http://namnetblevlinn.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback